Thursday, May 26, 2011

Time For Holidays...

assalamualaikum....

akhirnya suda cuti pon.. amat gembira sekali (tatabahasa run away kau!) masing-masing dah rancang nak pegi mana-mana.. ada yang nak keluar dengan kawan-kawan laa.. ape laa.. kat kelas aku tu.. dok sibuk cerita pasal time cuti nak pegi mana.. haihh.. walaupon lagi seminggu nak cuti semua da sibuk pikir.. apaa sajaa...

minggu depan busy dengan tugas sebagai pelajar..  ape die tugas nyee? yelaa.. akaq busy dengan kelas tambahan (akaun + science) .. bukan itu aje.. dengan ade tusyen at tempat tusyen.. plus,, siap nak ada kelas selama 3 jam pulak.. pukul 4-7 .. mati tak mati aku haa?? nasib baik la subject fav aku gak.. kalau tak.. memang mati katak akaq senah.. haha...

then,, kawan aku sebok dok post kat FB berbunyi macam ni.. '' cuti nanti kite kuar jom " 
daa tempat pon tk tau nak pegi mana.. tapi sangat amat sebuk la dorang nak keluar.. paling tak tahan.. kawan aku yang dari Kluang tu kata nak datang sini.. tapi sampai sekarang tak dengar kabo berita.. padahal dia yang nak keluar sangat.. SABAR~


pokok pangkal nyee kan.. aku nak tengok movie yang baru dikeluarkan oleh KRU STUDIO (SYARKAT LAKI AKAQ) nak tau nanti story lah...


baiklah.. sampai sini aje.. sebab ade makcik sebelah aku da merengek2 nak bace blog kawan  dia..

tataa...


No comments:

Post a Comment