Tuesday, May 24, 2011

New Dutch Lady Flavour ~

assalamualaikum...
 

akhirnya kita dapat bersua semula.. well.. hampir 3 minggu aku menjande.. oppss.. bukan.. correction : setelah hampir 3 minggu aku busy dengan Exam mid-year.. sekarang dapat la aku buat kerja part time aku iaitu mengePOST entry2 pelik... AAK.. 
well,, semenjak cuti daripada memblogger aku sebok dok cari meterial untuk di postkan ke blog yang sungi sepi ini..(poyoo) ..


haa.. dengar kata Dutch Lady nak keluarkan flavour baru.. bunyi nya sungguh menarik bukan..  adakah anda sudah mengundi mana satu rasa kegemaran anda? kalau belum tak apa.. kalau dah bagus.. kalau aku confirm la tak kan..haha...
semua orang bole mengundi.. ok.. siapakan candidate yang kita nak vote ni sebenarnyee??

  1. Dutch Lady Red Bean
  2. Dutch Lady Sweet Corn
  3. Dutch Lady Moo Melon
  4. Dutch Lady Caramel Toffee
    Fuhh.. interesting right?
    kalau saya rajin.. saya mestilah akan vote Dutch Lady Sweet Corn ! love it..
    if u alls rajin bebenau mau vote..vote laa...

    check out Dutch Lady Facebook Page for details..
    That's all....
    thanx..

    No comments:

    Post a Comment