Wednesday, May 25, 2011

Please,, stay away from me !

assalamualaikum....

aku nak memohon sangat kat kau tolong la pergi jauh2 dari hidup aku.. aku tak larat la nak pandang kau... tolong laa... tolong la berambus wahai Prinsip Perakaunan!!!
ahaaa... korang mesti da fikir sapa pulak yang aku benci sangat tu kan... si tua tua la..  
menyusahkan hidup aku aje... aku tak nak study about you.. take a look kau pon aku tak hingin.. well,, da terjerumus kan.. terpaksa la terima jua...
seperti biasa result untuk subject ini akan sentiasa menurun... kalau meningkat bukan aku la tu.. jangan kan turun failed terus kau ! sakit je hati.. aku da buat CYY(cam yeye) tapi failed juga...

cerita soal benci2 ni.. aku nak bagitaw kat seseorang.. yang aku TAK BENCI KAU LAA..
aku da ok dengan kau.. jangan la fikir bukan2.. cite lama da.. stop.. 
sekarang nak SPM buat ape kite nak cakap belakang2 or what.. 
just.. lupekan la pasal dulu2.. cerita sekarang aje la..
ok.. that's all..

No comments:

Post a Comment