Thursday, May 12, 2011

Mari Main Futsal !

assalamualaikum...

halloo.. 
apabila exam tamat.. aku and kawan2 ada bercadang nak main futsal.. da lama pencen.. nak jugak kembali active.. lagipon ala2 nak lepas stress and tension masing.. sangat bagus untuk lepas semua benda yang ganggu otak kita.. lepas main mesti rasa segar and lupa apa masalah kita.. seriously... lagi2 lawan dengan aku kan.. fuhh... POWER!

last kitorang main tahun lepas kot.. fuhh.. main lepas exam jugak.. tapi tak ingat exam ape la.. fuhh... dengan sungguh semangat aku lawan dengan dorang.. kawan2 aku kan ada 10 divide la kepada 2 group... that time aku tak sangka sangat aku boleh jadi seganas tu.. kawan aku pon sampai terkejut.. then paling penting.. dia tak nak lawan dengan aku.. sebab.. time main.. aku suke tarik baju die.. pukul dia and sepak kaki die sebab nak rebut bola.. ada lagi tapi aku da tak ingat..
masa main tak rasa ape.. time balik tu just kaki terencut-encut sikit je... bila da ke esokkan hari nya.. OHH MAK CIK GUARD.. sakit satu badan jangan cakap la kan.. kalau boleh tak boleh bangun langsung.. tapi aku paksa jugak.. sampai mak ayah aku marah.. yela.. main ye2 sangat.. pastu da sakit badan da tak boleh buat apa2.. da macam mayat hidop.. hahaha.. macam biasa la masuk telinga kanan keluar telinga kiri.. maaf la yee...

tapi sangat best moment tu.. paling seronok boleh lupakan masalah yang mengganggu kepala otak.. lagi satu.. kita ble tunjukkan bakat kita yang terpendam taw.. yelaa.. aku yang alaa2 girly ni pon bole jaringkan 5 gol dalam satu masa tw.. betapa hebat nya aku.. cehh..hahaha... yela.. korang tengok aku tak ada bakat n minat main bola.. tak pernah campor dengan budak lelaki, just tau soal menggedik saje.. ehh.. tapi dalam gelanggang aku sangat berbeza ok.. hahaha... so sapa2 nak lawan dengan aku sila jumpa saya yee.. (ohh.. jangan.. saya hanya bergurau.. saya tak nak berlawan dengan sesiapa ok! hahah)
lastly.. aku suda mengantok...
that's all for today...
thank you...

No comments:

Post a Comment