Thursday, May 12, 2011

Mata tak dapat dikawal lagi... kesian~

assalamualaikum....


sejak minggu peperiksaan ni.. selalu sangat la aku tido lambat.. tak pernah la dalam seminggu tu aku bangun lambat sampai beberapa kali.. biasanya pon just sekali sekala je.. tu pon amat jarang laa... 
rasa risau sangat nanti tak boleh jawab punya pasal la asik berjaga je... tak lama kot aku berjaga.. sampai pukul 2 lebih cukup.. yela... mata aku da meronta-ronta mintak rehat.. tu yang terpaksa rehat.. kalau ikotkan hati.. sampai besok pagi tak mau tido... then besok pon mata da macam zombie terlepas...

sampai sekolah ok lagi.. bila time da dapat paper.. huisshh.. time tu jugak la rasa mengantuk aku datang tiba2.. tapi aku gagah kan jua mata aku untuk dibuka... parah.. nasib baik aku masih sedar dengan jawapan yang aku tulis.. kalau tak.. kelaut la aku namanya... bila da siap.. tak nak pulak rasa ngantok.. saja je nak gedik2 dengan aku kan.. shiot taw...

akhirnya da habis peperiksaan pada minggu ke2 ni.. and paling penting subjek yang paling aku takot lagi tak suka da lepas.. at least rasa sangat lega la kan.. lepas ni.. just tinggal yang simple2 je.. pjk la.. sivik la... hishh.. paling malas nak baca.. tapi ada lagi subjek yang mencabar iaitu +math.. fuhh... terbaekk wokk..

aku banyak jugak target nak dapat A.. but,, tengok la rezeki macam mana.. haha... just berserah kot.. kira da usaha bole la ni... pape pon.. habis je exam aku dan kawan2 bercadang nak main futsal.. huhu.. da lama tak main.. rasa rindu pulak..

that's all for today..
thank you...

No comments:

Post a Comment