Wednesday, August 31, 2011

Raya Raya Raya....

assalamualaikum..


pertama sekali aku nak cakap Selamat Hari Raya Aidilfitri dan Maaf Zahir dan Batin..
kalau ada silap dah salah selama kenal dengan korang..maaf sangat sangat..



ok.. intro kena sedih sikit..huhu..
agak sewel jugaklah kan.. dah hari kedua baru nak wish semua.. tak apa la kan.. atleast wish juga.. maklumlah.. dah dua hari raya ni aku sibuk aje memanjang.. buat apa ? well.. ikot ayah saya pergi beraya lah.. ke sana ke mari.. setiap balik beraya terus tidur.. lepas tu malam malam bangun and mula lah mata terasa sangat segar padahal jam da menunjukkan pukul 1 atau 2 gitu.. tambahan ada kakak aku pula,, makin tak tidur lah aku.. biasa masuk tidur balik pukul 3 atau 4 pagi gitu.. agak pagi pagi ayah dah gegar bilik kitorang.. wahh.. memang kesabaran itu sangat diperlukan ketika itu.. huhu..


bila agaknya aku boleh beraya rumah kawan kawan aku semua.. yelahh..semuanya senyap aje.. bagai tiada apa yang berlaku.. aku pon senyap aje lah..hehe..
baru dua hari aku beraya kan.. aku da rasa sangat aku makin berat.. yelahh,, pergi rumah sana makan sini makan.. tapi tak adalah banyak banyak.. tapi agak kerap jugaklah makan.. sayang tu.. masa puasa dulu agak agak dah turun tiga kilo..janganlah pula lepas raya ni aku naik tiga kilo..ohh.. tidaakkk... huhuhua...


ok.. sekarang ini pon aku asik menguap menguap aje.. so korang paham lah kan apa maksudnya ? haa.. mata aku ni minta rehat.. nak tidur kejap la ni..huhu.. kejap lagi kena gegar pula dengan kakak aku tu..haihh..
baiklah..


itu saja


buat 


masa 


ini


selamat


malam


semua


tata~

No comments:

Post a Comment