Wednesday, August 17, 2011

Gerak Gempur : Sejarah !

assalamualaikum...





minggu ni macam dah start rasa tertekan nak menghadapi peperiksaan besar.. apa lagi SPMlah tu.. tapi aku tetap buat muka sardin seperti tiada apa yang berlaku.. walaupun buku rujukan dan macam-macam buku ada dekat sebelah aku ni.. aku tetap tak heran.. bak kata orang " ADA AKU KESAH" hehehe.. 


besok aku akan menghadapi subjek yang paling aku 'suka'.. suka sangatlah kan.. SEJARAH ! nak mampos ke aku suka.. cikgu aku dah bagi beberapa topik yang akan keluar tapi dengan penuh baiknya aku tak menyelak buku-buku tu.. kawan aku pun ada bagi juga.. dengan penuh lemah lembut aku selaklah juga sikit-sikit..



paling penting, sempat lagi aku berblogging.. dengan alasan.. aku dah lama tak post apa-apa kat blog.. last post sesuatu pun minggu lepas.. sedih kan? 



tadi aku baru 'kongsi' sesuatu dekat facebook.. 
MOOD : Baca Sejarah Sampai Krepot..
ayat tu tiba-tiba muncul dalam otak aku yang comel ni.. apa lagi.. terus taip dan kongsi kepada semua.. ishh.. kau ingat kau artis ke ? hehe..





ok.. aku akan berhenti sampai sini.. oleh sebab nota-nota aku ni semua nak terbang.. sebelum mereka terbang.. baik aku pergi menelaah mereka-mereka itu.. huhuhu..
wish me luck ok ! 

No comments:

Post a Comment