Monday, August 22, 2011

PLKN episod 2 !

assalamualaikum...

minggu ini sekolah aku sibuk sangat dengan ambik gambar untuk kelab-kelab.. paling penting sibuk bagi borang pada orang-orang yang tertentu.. huhu.. siapa? siapa lagi kalau bukan budak-budak yang dapat menyertai PLKN.. agak dalam 100 lebih yang dapat..yang pertama dulu memanglah aku cek aku tak dapat.. mana tahu yang ni aku dapat pula..tak ke terkejut beruk aku ! dengan rasa jantung nak gugur ni.. aku kuatkan semangat juga nak pergi tengok.. wahhh.. alhamdulillah buat kali kedua.. aku tak dapat ! yeahhh..


kebanyakkan yang dapat semua golongan yang 'gedik-gedik'..hahaha.. seperti yang dulu.. kawan-kawan aku tak ada yang dapat.. kesian pada shera and najwa and tak tinggal juga aieyn yang nak sangat benda ngarut tu.. hahaha.. sabarlah ye..

huhu... rasa gembira yang teramat ! huhuhu
ok.. itu sahaja!

No comments:

Post a Comment