Friday, July 8, 2011

New ' Anak Ikan '

assalamualaikum...


first.. aku nak bagitaw.. anak ikan yang aku maksudkan tu bukan yang ini :
 



tetapi.. hehe... scandal baru.. ecehh.. baru jumpa sehari aje da cakap scandal.. hahaha... aku cakap dia anak ikan sebab dia lagi muga dari aku.. so what ! ingat aku kesah ke.. hahaha.. tak pasal2 ada jugak suara2 jeles berkata " huh.. da tak laku sangat.. budak bawh umo pon nak " hahaha... ehh.. walaupon dia lagi muda dari aku.. tak ada la aku nampak tua gilaa.. jarak setaon je kot.. hehe.. 



kenal dia time sebok melambai2 Pn Mary Choo nak bla dari skola tu.. huh,, tak perasan ada daun2 muda sebelah akaq.. hehe... and start tu la .. berkenalan sume.. adoii.. kelakar.. walaupon aku yang cerita tapi aku tetap nak gelak.. hahaha...



tapi.. buat pengetahuan semua.. tak ada apa2 pon yang berlaku.. alahh... just kenal2 aje.. tapi makcik tue ni yang da perasan.. btw. smart gak budak tu.. hehe... ish gatal betul laku ni.. haha.. minta ampun ye semua.. haha...



baiklah.. aku nak bla.. dari pada aku cakap benda2 bodoh kat sini.. baik aku cabot...
ok..that's all..
:)

No comments:

Post a Comment