Thursday, July 7, 2011

Gossip....

assalamualaikum...

sekian lama aku menyepi.. akhirnya dapat jua nak post something.. aku kembali dengan gosip yang sangat menyakitkan hati la kan... huhuhu...... 







gosip ni my sister la yang bagitaw.. sebab dia tau aku minat sangat dengan tuttt......
ok.. aku tak tau la sama ada korang tau tak pasal ni.. atau aku je kot yang syok sendiri.. huhu... dengar cerita Azri AF9 and Lena AF9 ada buat perkara yang tak elok semasa dorang kat pulau seberang.. Bali gituu.. ada dalam blog seseorang tu.. tapi dia tak cakap la siapa artis tu.. yang penting dia bagitaw.. artis tu baru sahaja keluar dari program realiti..

sebenarnya aku pon tak tahu.. khabar tu fakta atau auta.. yang penting aku jeles uww... laki aku tu woii... agak2 laaa... da la dengan si gedik tu.. bertambah2 la aku tak suka.. kot ye pon nak curang.. dengan orang lain laaa... haishh... GERAMMMM!






 it's ok la... tu hidup korang.. kubur lain2 kan ? hahaha.....
huh.. apa2 pon.. aku still suka kat Abang Azri kita... MANNNTAAPPP!



that's all...

No comments:

Post a Comment