Sunday, April 10, 2011

Pass babe...

assalamualaikum .....

wahhh... lama tidak bersua.. (poyo la kau!) ok.. hari ni aku rasa gumbira and lega sikit.. akhirnya lepas la sikit bebanan aku ni.. cehh.. ayat da macam anak petani... tak ada la.. aku just nak inform kalau aku pass... pass ape nye kn? oppss.. lupa nak cakap... aku pass test komputer.. mesti korang da mula pandang satu sama lain.. kalau korang tengah baca berdua la,, kalau tengah baca sorang sorang mesti korg da buat muka atau angkat kening macam akak Ziana kita atau dok diam jap... haha.. ntah apa apa la respond korang tu la kan.. begini kawan kawan... aku da pegi amik lesen kelas D.. nak tau lesen apa tu.. pegi cari dalam kamus dewan dulu.. haha.. sampai tua atau sampai da tak hidup lagi pon korang tak akan jumpa.. mana la ada dalam kamus dewan.. aku pon merepek aje... kalau ada yang ikot cakap aku tadi tu.. memang korang straight macam highway..hahahah....

ok sambung balik... aku ni suka sangat jadi raja lawak yang kena reject... buat klaka yang kena kan diri sendiri.. kesian taw.. da,,, haa.. tadi dalam pukul 2 lebih gerak pegi tempat test tu.. wahh.. tak sangka sekarang test dekat je.. kat mana tu? kat Bukit Tiram saja... nak lebih detail.. dekat Joho Land bahagian kedai kedai baru then sebelah kedai hardware yang kecik tu.. haa.. penat aku potpet pot pet terangkan di mana lokasi nya tu.. hahaha....

time nak masuk tu... abang pegi teman.. wahh.. baik taw.. lepas tu bukan nak teman kat dalam.. dia hantar masuk then dia tunggu kat bawah dengan kakak.. saja je taw... da adik ni NEBES tarap cipan... ada kita pulak ditinggalnya sorang sorang.. kecik hati tw.. dalam hati aku selalu cakap SABAR~ hahaha.... 

buat test tu kejap je la kot... aku pon bukan tengok jam.. da siap terus bla.. pastu tak tekan butang keputusan... da kena masuk balik then pergi tekan balik.. fuhh.. mula mula time tengok tu.. APA! aku dapat 42 je ke?? tak kan cukup cukup makan.. owhh tidaakkk... lepas tu aku baca betul betul dia tulis situ :

keputusan : 47/50
lulus : 42

laa... aku silap baca.. aku baca yang 42 tu.. tengok betul betul yang atas  laa... yang 42 apa... kira nya macam limit dia la.. kalau 42 ke bawah ulang balik la jawab nya... fuhh.. terkezut.. sebab time buat aku blurr banyak.. bukan sikit lagi... lepas tu sejuk.. nasib baik akaq tak pakai short2 ! kau nak mampos (bak kata kakak aku.. haha) jangan nak amik test... nak daftar pon dia tak kasi taw...* Pakaian Tak Sopan ye Dik.. Sila Balik Dan tukar Ke Pakaian Yang Lebih Sopan Dan Kemas.. Terima Kasih.. haha.. (kalau aku jadi akak tu,aku cakap macam tu..bia padan muka sapa2 yang datang pakai short2 tu! wahaha)

ehhh... aku da terbagi tau pulak keputusannya... hehe... alhamdulillah pass.. kalau tak mak aku la orang yang paling mengamuk sekali.. dan dia akan bertukar menjadi hulk yang comel.. haha.. aku pon apa lagi.. lari masuk bilik... then dia pon membebel pum pam pum pam kat luar.. hahaha.... ahh da,,, mati aku kalau dia tau aku ngumpat pasal dia.. wahhh... 
ok.. akak nak berambus dulu... tata~

No comments:

Post a Comment