Sunday, April 24, 2011

No time For Playing Around...

assalamualaikum...

yeahh... tinggal satu minggu saje nak menunggu mid-year exam.. after that berminggu-minggu la aku kena pecah kepala.. study la.. nak ingat la.. nak fikir la.. everything kena buat dalam satu masa yang sama.. do you know how i feel that time?? owhhhh...

banyak benda tak prepared lagi.. last year punya lagi la.. memang da study tapi mesti la da lupa.. nama jugak manusia ni pelupa.. da la sumber bacaan pon da tak ada.. nak harap buku latihan yang aku buat last year tak macam kayu kena makan dengan anai2 pulak kan.. ada yang full ada yang tak ada.. habis la aku !

cikgu kata nak senang pegi la pinjam buku teks kat SPBT.. masalahnya memang la senang tapi sangat la malas nak jejak ke situ.. aku ingat nak pinjam budak2 form 4 je.. tapi dorang mesti la nak pakai jugak kan.. aku ni haa yang selfish.. hmmm... tengok la macam mana nanti kan..

masa second test da sentap sikit.. tapi tak nak mengaku.. so kena la bekerja keras sikit masa ni.. masa test ni penting la kan dari yang second tu.. sebab result yang ni masuk dalam graph (TOV) gitu ahh.. lagi pon mid year exam.. mesti la penting.. huahhh... but the way,, memang mencabar !

and now aku nak inform yang aku da deactive my facebook account.. but i'll be back after my mid year test.. yela.. takkan la nak exam kita sebok bebeno nak online itu ini.. nak berblogger pon terpaksa di tangguhkan seketika.. kerana nak memberi laluan pada exam yang akan datang.. after exam agaknya habis blog ni aku kerja kan.. asik post..post..post..post aje.. tak ke gila kuasa gitu.. hahaha.. tengok la macam mana nanti..

haa.. one more things.. nak hangout dengan family pon rasa nya tergendala buat masa tu.. tak apa la.. time cuti 2 minggu nanti.. saya nak jalan puas-puas bersama yang tersayang.. haa.. da fikir lain la tu... tersayang tu family la.. takkan buah hati pulak daa.. TAK ADA OK !
sebab orang yang saya suka tak suka saya balik.. kenapa? sebab dia belagak.. haha.. tibatiba siot... daaa... lupakan soal tu..

haa.. time nak exam ni.. tak bole makan macam2.. nanti cepat lupa.. hahaha... orang cakap la.. tapi ikot la sikit.. banyakkan makan kismis dan jagung la yee.. nanti tak jadi pelupa.. haha.. just kidding !

dan akhir sekali.. saya nak out dari sini !!
terima kasih..
kalau rindu saya.. sila hubungi saya di talian nur..
ishh.. banyak laa.. tak2.. abaikan!
kalau rindu tunggu la entry saya selepas exam yee..
wahaha...
( bajet ade orang rindu kau aje la minah! )
hehe..

-THE END-


No comments:

Post a Comment