Saturday, March 26, 2011

Identical Twins !

assalamualaikum...

 (kalau penah nampak pic ni kat entry sebelum ni.. tolong la wat2 lupa ok!haha)

ok.. menurut title entry ni.. 
mesti korang da dapat tangkat sangat pasal apa yang aku nak cakap ni kan? ahhaa..

haa..  aku ada soalan cipumas..
adakah muka kami ni sama??
aku tanya soalan tu sebab da ramai orang yang cakap kalau muka kami ni sama..
tang mana ntah.. kitorang selalu cakap " tang mana ntah yang sama tu"
bila orang da ramai cakap.. ada la tu.. tapi kami ni je yang tak nampak..

haa.. aku ada cerita...

first story :

masa : tahun lepas
tempat : pusat tuisyen ETAN

masa tu shera atau lebih selesa aku panggil ceya datang class dulu..
then akak tu bagi borang.. ceya tunggu aku kat dalam class..
then ku pon sampai terus je masuk class.. pastu aku nampak dia tengah isi borang tu.. aku tanya la borang apa.. then aku cakap la aku tak dapat.. pastu dia suruh aku mintak kat kaunter,,,
aku pegi kat kaunter tu.. aku pon cakap la kat akak tu yang aku tak dapat borang.. pastu akak tu cakap.. dia da bagi tadi.. laa.. aku baru datang tak kan la dia da bagi.. pastu akak tu buat muka pelik and bagi je borang tu.. hishh..

second story :
satu hari tu ceya baik nak belanja gula-gula.. haha...
kami berdua pon pegi la beli sama-sama..
pastu lalu la depan akak tu.. then akak tu cakap 
" awak kembar ea?"
pastu kitorang pon pelik la..
kembar?? hahah..
" tak da la" aku cakap..
then akak tu cakap lagi
" muka korang sama la.. saya ingat kembar"
hahaha...

third story :


masa : rehat (tahun lepas)
tempat : kantin sekolah

haa..ada mak cik kantin ke abang kantin gitu ahh..
dia cakap kitorang kembar.. aishh..
dia pon cakap muka kitorang sama...
pelik!

story yang seterusnya.. aku da lupa.. haha..
yang penting ramai la yang cakap aku dengan ceya ni kembar..
tapi ada la sikit perbezaan... 
so.. sejak tu je kitorang da biasa kalau ada orang panggil kami ni kembar..
sejujurnya.. ada la beberapa gambar yang menunjukkan kami ni macam kembar..
masalahnya ada dalam phone kami.. haha..
yang atas ni nasib baik ada dalam laptop....
ni je la bukti yang aku ada untuk ditunjukkan... hahaha..
kalau korang tak setuju yang muka kami ni sama..
tak apa.. setiap orang ada opinion masing-masing kan..


No comments:

Post a Comment