Tuesday, March 8, 2011

Jatuh.. jatuh.. jatuh lagi.. dan jatuh lagi...

assalamualaikum...

entry kali ni hanya lah tentang aku seorang penjatuh.. haha... ye,, sejak akhir2 ni aku selalu nak dan suda jatuh pon.. well.. sala sapa? aku or kaki aku yang jalan tak stabil or mata aku yang tak pernah nak tengok bawah ketika jalan.. haihh.. nampak sangat aku ni careless.. nak buat macam mana.. da rezeki aku untuk jatuh kan.. haha.. tapi paling aku nak gelak besar pasal aku jatuh ni masa tadi kat sekolah.. ish,, walaupun tak ada yang nampak.. tapi aku rasa sangat malu pada diri sendiri.. ntah la kenapa.. da kaki sakit.. tangan pon sakit.. ye la.. tergelincir then tangan terhantuk kat besi tangga.. wahh.. memang sedap !
perangai pon suda tak betul.. dasar budak pelik la aku ni.. huh! hehe...

haa,, tak habis lagi soal jatuh tu..but yang ni kat rumah pulak.. ni aku tau kenapa boleh jatuh..ye la,,mata tak tengok bawah then kaki pulak kelam kabut nak sampai atas.. huh.. nak patah rasa ini kaki.. aku tak tau apa jadi dengan aku bila aku suda tua.. mesti selalu ada masalah tulang..haha... insyaallah la tak hade! yang paling geram.. da aku jatuh terkehel tu.. mak aku boleh marah kat aku pulak.. dia cakap " ehh,, kau ni kenapa?? selalu la jatuh.. kalau kaki kau patah padan muka " wahh.. kecik ati aku dengar.. elehh,, dia cakap je padan muka.. nanti kalau betul2 aku patah kaki dia juga yang kena jaga.. padan muka balik kat mak (ish2..tak baik2!) hahaahaa...


(ni teruk sangat.sebagai contoh saja..haha)

No comments:

Post a Comment