Monday, December 3, 2012

On Her Wedding !!

Assalamualaikum,,


Selamat sejahtera semua,, bersua kembali bersama saya.. hari ini saya ada cerita yang ingin dikongsikan,, padahal cerita ini bukanlah berlaku pada hari ini,, tetapi semalam,, hee 


ok geng kita teruskan cerita,, semalam ( 2 Dec 2012 ) merupakan tarikh paling bersejarang dalam hidup makcik aku,, walaupun aku tak tahu macam mana nak terangkan pasal hubungan kekeluargaan kami,, tapi tetap aku anggap dia makcik aku,, dan peliknya aku panggil dia ' AKAK' ok laa tu kan,,


ok,, banyak tugasan yang aku perlu buat bagi melancarkan hari bersejarah tu,, pada malam berinai aku perlu memasang kan inai di jari bakal pengantin kau,, nervous aku,, lastly,, bukan aku pon orang lain,, weyhh sedih teramat! tak kesahlah tu yang penting aku pon dapat berinai jugak kau! hahaha semangat kan ?? peduli hape,, oklah tu,,


orang lain sibuk merewang aku pulak sibuk bergambar saja,, biasalah sejak tugasan telah ditukar dari tukang memasang inai ke photographer,, jauh menyimpangkan ?? ahh terpaksa laa terima seadanya,, bak kata orang sebelum melakukkan sebarang kesilapan, baik kita cuba dulu,, baru boleh dapat hasil yang terbaik,, yeke ?? macam bak kata aku seorang je tu.. 


beberapa cobaan telah dilakukan ketika majlis berlangsung,, nak upload memang bertahun,, jadi dengan serba salahnya saya memberitahu,, kalau nak lihat di FB ku tersayang laa ye,, dekat situ adalah serba sedikit gambar ketika majlis berlangsung,, ok


thanx,,
tata..






No comments:

Post a Comment