Monday, December 31, 2012

Half Moon~

Assalamualaikum,,


heyy alls,, aku kembali lagi untuk pot pet di sini,, haacubalah tengok tajuk aku tu,, Amazing kan ? macam sesuatu yang special sangat je kan,, ehh mestilah special bagi akulah,,


Agak dah 2 tahun aku berhijrah ni nak juga try pelbagai gaya kan ? yelaa,, sekarang dah bertudung litup bagai kan,, so suke sangat tengok macam2 jenis tudung yang ada, tapi cuma tak berani je nak pakai,, oleh sebab tak berani pakai tu lah aku tak berani nak beli,, nak buat apa beli kalau tak pakai kan ? membazir je.


Dengar2 ada jenis baru,, Tudung Half moon namanya,, ini semua kakak tersayanglah yang asyik gebang je sejak pulang ke kampung haha. Hari pertama dia balik sini bertepatan dengan berlangsungnya Pasar Khamis,, wahh apakah itu ?? alaahai,, takkan tak tahukan,, dah popular pasal tu siap masuk surat khabar lagi,, tak boleh tahan kan? hehe.


Haa,, cerita pasal tudung ni adalah mengedik aku usha dekat Google syayang,, hee. Bukan main kau! LAWANYA,, so teringin jugalah nak cuba memilikinya,, hee.




* tengok tudungnya je,, model tu buat2 tak nampak je,, jeles I hehe

*wahh hijau yang menawan!



*haa suka yang macam ni,, plain je,, so bagus untuk orang yang baru nak mencuba and yang suka gaya simple tak adalah melarat sangat


Haa,, 3 bulan lagi umur aku meningkat,, so aku harap sangat mummy kuh belikan ini sempena hadiah untuk kuh, yeahh! Ahh,, tak pon nanti aku dah beli, aku pakai, aku amik gambar, aku upload masuk FB dan di sini juga,, saja nak menunjuklah tu kan huhu,, biasalah tu. Oklah itu sahaja untuk hari ini,, kalau ada benda lagi untuk dikongsi akan ku tulis berjeler,, sangat laa kan! hehe


thanx,,
tata

No comments:

Post a Comment