Sunday, December 30, 2012

Facebook kuh!

Assalamualaikum,,


Hello geng2 semua,, ok aku baru update apa2 yang perlu di Facebook aku,, seronok,, tak buat apa pon biasalah pantang ada gambar baru mesti upload and tukar profile picture alang2 tu aku tukar cover photo sekali,, maklumlah dah bosan asik gune gambar air terjun buatan yang dapat disaksikan dibawah ini,, huhu



at Genting Highlands


Haa bila mood ceria ni tiba2 teringat kan sesuatu yang hidup,, haha,, teringin jugak nak letak sebuah gambar yang dapat menenangkan hati serta fikiran kan,, haa nak beli tapi orang selalu cakap membazir,, haa sekarang dapat tengok pon jadilah,, walaupon tak sama macam dapat pegang dengan realnya,, who cares! hehe. Aku sibuk membebel itu ini tapi tak bagi tahu apa benda yang aku sibuk dok gebangkan tu,, haa ni laa dia kegemaran aku,, benda yang dapat menenangkan mata hati yang sedang buntu,, hee tu bagi aku laa,, yang lain tak tau laa.. ini lah dia!


comel kan ?? huhu


haa,, itu laa transformasi yang berlaku di Facebook aku,, so kalau nak tengok gambar apa aje yang ada sila laa stalk aku kan,, wahh ayat macam famous sangat aje kan,, tak ada laa,, nk tengok tak kan tak bagi kan,, so sila laa ea,, jangan segan2,, dekat tepi blog ni ada page FB kuh,, so klik saje laa,, oklaa itu saja yang dapat aku gebangkan pada hari ni,, next time aku cerita lagi apa2,, 


thanx,, 
tata..





No comments:

Post a Comment