Monday, June 6, 2011

Aku suka laki orang ? bahaya ....

assalamualaikum...

setelah beberapa hari menyepi aku datang dengan topic pelik.. bagi aku tak pelik.. aku tengah serius ni... ok.. title entry da de masa depan untuk timbul kontroversi.. tak silap2 muka aku masuk MELODI sebab orang ingat aku nak rampas laki orang.. mak oii.. jauhkan !

sebenarnya aku kagum je dengan kejayaan dia (ayat cover line) tapi bole dikatekan suka jugak la dengan dia.. hehe.. sapa yang aku dok sebok cite ni ?? haaaa... 

 
 * dia laa.. orangnyee.. abg Edry Abdul Halim laa.. (opss.. siap pggil 'abg' siot ! hishh)
muka poyo tapi saya still minat abg..cehh
hmmm.. minat dia da lama.. dari zaman aku kecik2 dulu.. sampai sekarang taw.. ganas tak ganas aku.. hee... bila tau dia terbabit dalam rancangan Mentor 5 dulu tu aku terus tak penah miss (buat pengetahuan semua..selalu jugak la aku miss.. ni ayat menipu namenyee) 

time tengok Mentor hari tu (da lme laa) sebok puji2 keHANDSOMEan dia ni.. paling tak bole blaa.. siap cakap lagi kat mak i kalau i minat dia ni.. aku cakap " mak,, handsome kn dia" mak aku pon cakap " hmm.. da tue " (yg tu pon ayat cover line gak..mne tak nyee.. ayah i ade.. tak pasal2 bertekak pulak daa..haha) haa,, tak abiz cite lagi ni.. paling mengejut aku cakap lagi kat mak aku " mak,, kalau kita dapat kawin ngn dia pon tak pe.. huhu.. " mak aku tak layan lagi.. tapi dia cakap aku gila ? jahat betul... hahaha... sampai rancangan tu habis aku dok membebel pasal dia ni aje.. hahaha.. minat sangat la katekan...

aku paling suka dengan dia ni sebab dia HEBAT ! hebat sangat dalam buat2 lagu ni.. sedap2 plak tu lagu diaa... huhhh.... haa,, lupa nak cakap.. da la dalam Mentor tu dia pakai baju smart2.. mana tak cair akaq ni.. 

* sebok la protege awak tu.. (jeles ! haha)
 
* iqa,, jom tuka tempat.. hahah (jeles lg !)

* iqa,, u fired.. haha.. (tipu aje..)

* gila SMART ... huh

* huhh.. (jelessss...)
ok.. aku da tau korang nak muntah sebab banyak sangat gambar dia kat sni kan ? aku paham.. 
simpati sangat dia dan protege tak jadi juara.. tak paa.. huhh... pokoknyee memang aku minat gila laa dengan diaa.. ..nasib baik awak ni da kawin plus siap da ada 4 anak kan ? kalau tak.. hishh.. sabar aje laa...

ok that's all...
tata~





No comments:

Post a Comment