Wednesday, February 2, 2011

Beautiful nightmare !

assalamualaikum......



huhh....sehari suntuk aku fikir pasal mimpi aku ni...well,,orang cakap mimpi ni just mainan tidur..aku tau la..tapi..dah selalu jugak aku dapat mimpi macam ni...mesti korang da buat muka paling hodoh sebab tak tau apa mimpi aku ni sebenarnya...relax semua...

pokok akarnya korang tak perlu la tau apa isi kandung mimpi aku tu..MALU nak story dengan lebih detail..so,,aku buat2 lupa la...yang aku bole share..mimpi aku tu cut2...jap scene ni..jap scene tu...aku yang tengah tidur ni pulak yang pening kan... tapi...yang aku ingat dalam mimpi aku tu ada sorang laki ni..tough la kot kan..hahaha... aku sangat ingat about  every single things that i did with him...aww...eh2..bukan benda lucah ea..silap2... huhh...adakah maksud nya aku akan jumpa prince charming aku tu nanti?? ciss..merapu la pulak kan nak jumpa prince2 ni...geli...sejak bila kau aku gini!!! 

kata aku mimpi jumpa someone..tapi title post said 'nightmare'
adehh...sebenarnya saje je nak buat tajuk ala2 lagu Beyonce....hahaha.....

conclusion : it just an ordinary dream....nothing special and no special meaning...
                     so,,forget it....hahaha.....

No comments:

Post a Comment