Saturday, January 1, 2011

Happy New Year....

   
Boom, boom, boom
Even brighter than the moon, moon, moon...
cehh..sempat nak nyanyi2 pulak kan..

hye..assalamualaikum dan salam sejahtera...

happy new year kepada semua ...
semoga azam korang bole di makbulkan...
time new year ni korang celebrate kat mana??
mana2 je la kan..ada yang tepi pntai la..kat darat la..
kat darat?? macam2 tempat bole pegi..wuhuu...
cuti2 malaysia la kan....
ehh..cuti2 gak..sambut new year..sambut gak...
tapi..ingat,,pada budak2 sekolah...
lusa da sekolah...da buat persediaan belum??
pada budak2 sekolah rendah..semangat la nak beli itu ini...
heh..budak2 sekolah seumuran macam aku da x semangat lagi...
lagipon ni tahun terakhir nak sekolah...ehh,,tapi jangan ingat lepas habis sekolah menengah ni aku nak terus kawin..banyak la...kena blaja lagi..blaja la sampai korang bole blaja..kalau x nanti menyesal tau x..!!hehe..aku ceramah orang je reti..wawawa...

tahun ni x tau la kenapa aku semangat sangat nak pegi sekolah dan belajar...
tengok..tengok...tulis blaja pon nak penuh..haa..tu da semangat sangat la tu..
mungkin banyak dapat sokongan kot..tu yang tersangat semangat..

kepada kawan yang selalu sokong aku

 
 x tau nak balas macam mana...
korang memang yang terbaik...aku da dapat banyak nasihat2 yang sangat berguna daripada korang..sangat bernas u...

kepada kawan aku, Hj Moon (nama dalam FB)

cepat sembuh n baik ok..(eh,,baik dengan sembuh bukan sama je ke maksodnyee?)
mesti x best sambut new year at hospital...senah pon baru tau tadi..tu pon akaq yang bagitau..
senah tau abg Hj de sakit..bila2 senah g melawat ea..(aku datang je dia da kuar hospital)
insyaallah bulan 6 nanti senah nak bercuti kt sane..nak tido umah akaq senah..hehe..bole la jumpe..hehehe....pape pon..cepat baik..

lastly..happy new year n happy back-to-school..!!
hahahahahaha......
daa~  

No comments:

Post a Comment