Tuesday, January 4, 2011

Back-To-School

hye,,assalamualaikumsalam dan salam sejahtera,,,



im back again....today nak story pasal hari pertama ke sekolah la...aku kan masih budak sekolah..this year im be a senior la kan..ish..Form 5 gitu...
so..tu je la story paling gempak yang ada...wawawa...

firstday datang sekolah..sungguh berkobar2..tetapi..pagi2 subuh nak ada perhimpunan...lama pulak tu..aku ni da la tak sabar2 nak masuk kelas dan belajar..hishh..cikgu membebel2 tentang perkara semasa yang berlaku di malaysia ni...hmm..aku sebagai murid yang bertauliah terpaksa la dengar..!! huhh...

thank god..sekian lama aku bersabar kat tapak perhimpunan tu..lastly,,dapat jugak masuk ke kelas idaman..hehe...aku dengan semangat nya menunggu cikgu untuk masuk ke kelas aku..tapi..sorang pon x nampak batang hidung...then..En.Danier...dia la guru kelas aku pada tahun ini..huhuhu...

next..lantik jawatan dalam kelas..kitorang pon dengan gedegang nya melantik jawatan2 tu...pada tahun ni...sama je macam tahun lepas...Syahid selaku ketua kelas..Saerah pulak penolong dia..hehehe...selepas tu...satu kelas kena ambik buku teks yang sangat berat tu...terkengkang2 aku bawak..da kena daki bangunan 4 tingkat tu pulak..wahhh...memang kejam la kan..hhaha..   

pada hari pertama sekolah ni..tak ada la seronok sangat seperti yang aku jangkakan...
senang cerita...


sangat la kan..!!
.

begitu la hari pertama bersekolah...
daa~

No comments:

Post a Comment