Friday, May 17, 2013

My own 'Keek'

Assalamualaikum,,,



heyy kamu2 sekalian,, apa kabo ?? sihat ? ok bagus,, sakit ? g klinik wat medical treatment cepat2,, hoho..  ok hari ni mood aku sangat genbira sangat tapi aku tak tau apa pulak sebab aku jadi seseronok ini,, haihh..




sekarang makin canggih taw teknologi,, biasalah,, orang bijak dah ramai,, so banyaklah tempat untuk bersosial dengan free.. without any fees ke payment semualah.. and aku pon dah terjerumus dalam lembah tersebut.. dari zaman2 MySpace, terus ke Facebook, ke Blogger2 ni pulak dan seterusnya aku ber 'keek' pulak.. what the kan? hahaha.. tapi aku mesti dah lame fenomenanya baru sekarang nak sibuk.. perasan artis sangat aku kan..



sebenarnya nak ade keek ni bukannya nak wat kontroversi and mimpi nak jadi famous macam artis.. tidak sama sekali ok,, sungguh jauh disudut hati ini ye.. mulanya kau just minat2 tengok video2 yang artis post.. ni semua disebabkan hasutan kawan akulah .. aku pon tengok,, haha,, aku pon dah start jatuh cintun dengan benda ni sebabkan kawan aku ni asik ajak main record2 untuk upload dalam keek.. ohyeahh,, dah 4 5 video yang tertera ada wajah aku di situ,, wehhh malu dong! nasib baik ada views jugak kalau tak lagilah aku malu,, serabai ini semua,, hahaha..

nak promote keek aku pon tak boleh,, yelaa korang nak tengok apa kat situ kalau tak ada satu video pon yang aku upload,, so behave guys~ ewahh perasaan tahap retis betollah,, macam ada penontong yang menanti je,, tak apa,, buat2 ada bagi sedapkan hati sendiri ok what,, haha..  

yang penting aku tak sabar nak hasilkan karya merepek di sana,, hoho,, 
bersedialah korang dengan benda2 yang mengarut aku buat.. hehe 
ok guys,, btw,, wish me all the best for may final sem exam ( betol ke ) lantaklah!.. huhh minggu depan selama 4 hari aku akan menghadapi satu kejutan elektrik yang tidak dapat bawa aku ke alam mimpi,, yelahh,, nak exam risau sangat,, manalah boleh nak tido nyenyak... itu aje sebenarnya maksud aku,, tapi ayat panjang berjela.. 


oklaahh,, tata titi tutu
:)

No comments:

Post a Comment