Monday, December 20, 2010

Fatimah(kakak) Dating Dengan Danial(buah hati dia)..Aku Dating Dengan Kak Cepah..Ahh..

hye..assalamualaikum dan salam sejahtera...cuba tengok title entry hari ni..mak oiii..panjang mengalahkan 'kereta api yang mengangkut arang batu' ..sebab da dissapointed sangat..mana x nya..hari2 kalau keluar dengan orang yang sama..di tempat yang sama..bersama kak Cepah di Jusco...tapi kira baik dia nak teman aku..hehehe...

sebenarnya jeles jugak tengok kakak aku tergodek2 dengan pakwe dia tu.. geli2 serabai aku menengok nya..tapi terpaksa hadap jugak la itu manusia..hahaha...

seperti yang aku sebut tadi...hari ni..kami segerombolan keluar untuk bersiar2..
(da tatabahasa lari..hahaha)... 
pada mula nya kami nak tengok movie..tapi disebabkan buah hati,jantung,paru2 akak aku tu x mau..so,,x jadi la..hanya berjalan2 kosong saja...kakak aku jalan dengan itu Danial la..manakala aku pula bersama peneman setia aku kak Cepah..sapa lagi kan..huhu

aku ini banyak menyimpan agenda sebenarnya... pegi situ sebab mau cari seseorang yang kata nya bekerja itu tempat...aku ajak kak Cepah beli baju bahagian under jusco tu..dia sebok pilih2..aku pon meliarkan la mata ku yang sememang nya sudah liar ini...tapi,,sangat berduka cita...* aku x nampak orang tu pon...hish...da banyak kali aku round2 situ..tapi x nampak jua...absent kot..haha..apa ko ingat ni skola la absent2..huhhh..!!

da la jalan ala2 dating dengan kak Cepah tu...misi pulak x selesai..ciss...GERAM GILAA..!!!
kami da selalu jalan sama2..sampai da boring tengok muka each other..siap cakap,, "asik jalan/dating ngan ko je..ishh.." hahaha,,,, tapi x kesah la...da nama x de orang tersayang kan..?? terima aje lah..huhuhu...


tapi..mustahil kalau aku x cakap  kalau keluar dengan diorang...tapi nak buat macam mana kan...da mereka je teman yang ada...memang serius aku cakap..selalu jugak aku piki..sampai bila nak macam ni jek...x dek orang lain ape?? actually..memang x de orang lain pon..hahaha...


mana x nya..aku rasa 80% datang dengan pasangan mereka...betul apa..ataupon lebih la..dengan adegan2 mesra diorang..alahai..ada gak aku cakap clishe sial diorang ni..padahal..dalam hati punya la nak sangat macam tu..ye la..orang jeles gini la..suka mengutuk je..hihihii.. da nampak macam tu apa lagi...aku ingat kalau aku bersama orang tersayang la (jagung )...aku tengah duduk pon still perhatikan gelagat2 pasangan2 romantis yan lalu lang depan aku...mula la rasa sebak di dada sebab x dapat jumpa orang tersayang tu..huhuhu...sangat mengecewakan gak la kan..ishh.. 
ishh..masa depan x cerah betul la gini..hehe...aku ni cakap je x nak piki2 pasal benda2 macam ni..tapi..tu hajat aku untuk 2011 kan..sekarang masih 2010..x pe la..tahun ni je la last..hehehe...


ok..sampai disini saja cerita aku....kalau tulis makin panjang..makin menyanya la aku ni yep..
daa~

No comments:

Post a Comment