Thursday, November 18, 2010

Aduuuiiiiiii!!!!

fuuhhhh....ari ni aku trcedera...td aku trjatuh dan trkehel plak..anda phm kn prasaan klau da trkehel tu???rse nye sgt mncengkam kalbu tw...hanya diriku shaja yg tau,,,puihh...td bru2 kne,,x de la skit sgt,,da lme2  mkin skit gile...kaki pon sdah bengkak la..mmg tmpt yg slalu kne mmg kaki sblh kiri ni la..huh..mmg..x tau la pe jd sama ini kaki yank oii..klau de effect dlmn tu..eden x tau la..bhaye2...tlong la jgn..nnt da x leh jln plak...adushh...td ade la try2 gak cara2 nk kurg kn skit ni..rendam kaki kt air ice..btol ke cara ni??haha,,langkah2nye...

  1. amek sebuah baldi..agk2 muat la kaki aku ni ye,,muat punye...hahaha
 
 
2. selongkar la peti ice anda..then kutip seberape banyak ice yang ada kat dalam tu..

 
 
3. tuang segala ice yang da anda jumpa tu...
4. rendam kan kaki anda selama beberepa minit..

(google)
    ni la cara nye,,,tp,,anda nk tau pe hasil nye??ciss,,stlh kuar kn kaki dr bnde2 tu sume..kaki aku da rse ok ckit...bbrpe jam kmudian,,ciss,,kaki aku brtmbh skit,kebas..dan pling parah,,,ianya LEBAM..!! uhh...aku jln pon da cm angkasawan trun dr bulan..tekengkang2..skit gileee la...huishhh....da la bsk nk g Jusco brsme adik aka shocberry dragon untk mmnte krje d sne,,da aku jln pon ssh,,lg nk g sne,,dushh,,blik je mkin trok la ini kaki!!!hahaha...x pe la...sbr je sdah la yekk...kakaka.....pape pon..doakan spye slmt aku kt sne and..doakn spye leh dpt krje at ctu..sbb sye mau duit maa..hahaha...smpai dsini sje la aku brcrite ni..klau de pape cer psl ini kaki laa..nnt eden crita la..
    okeh..
    daa~

    No comments:

    Post a Comment